(((AaaaaaaWE$OME!!!)))
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 68933
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 5:7 ::  نويسنده : Themiz
سلااااااااااام! دميزم!کارکتر جديدمو دوس داريد؟؟؟ ميدونيد که اينجا خونه منو شيماست و من هروقت بيکار بودم،مى آپم! اين روزا يکم درگيرم.دارم تو فيلم MARINE3 نقش يه پليس رو بازى ميکنم! فعلا باى باى! ........end i,m......Awesome!!!

نظرات شما عزیزان:

میرحسین
ساعت9:20---30 دی 1391
الانم میرم ......... بای
پاسخ:چه زووووود....:)) بازم بياى هااااا باى!


میرحسین
ساعت9:19---30 دی 1391
من نمیدونم دیگه .... باید بخری .....
پاسخ:باباااااا خريدم خوووو


میرحسین
ساعت9:19---30 دی 1391
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرد حسابی آخه کدوم آدم عاقلی رو وسایل خونه فینیشر میزنه که تو دومیشی
تا همين دوتا نظر پايينى داداش بودم حالا شدم مردحسابى؟؟؟خيلى ممنون چميدونم هم ميخواستم شيما از نزديک ببينه ياد بگيره...هم تو حس و حال کشتى بودم....شرمنده.واست نو خريدم!


میرحسین
ساعت9:19---30 دی 1391
داداش قوربونت واسم یه دونه کمد میخری با یه میز تحریر با یه قاب عکس و یه گلدون ..............
پاسخ:آمادس همه رو خريدم...ديگه چيزى نميخواى بخرم؟هندونه هم خريدم!


میرحسین
ساعت9:18---30 دی 1391
ایشالا موفق بشین
پاسخ:خدا از زبونت بشنوه داداش...ايشالا


میرحسین
ساعت9:18---30 دی 1391
یه امضا میدی داداش ؟؟؟
پاسخ:چاکريم دادااااااش بفرما اينم امضا ديگه چى ميخواى؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: