(؟)
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 68798
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : Awesome!shima
الان هيچ عنوانى واسه اين پستم ندارم....! چون قروقاطيه....ميگم دقت کردين تو کلاس وقتى يه نفر سرفه ميکنه،همه سرفه شون ميگيره؟؟؟!!! يه چيز ديه...تو کلاس شما هم تا دبير بخواد درس بپرسه بچه ها حس سوال پرسيدنشون گل ميکنه و تا وقتى زنگ بخوره دبير مجبوره به سوالا جواب بده؟؟!!؟ خخخخخخخخخخ.......در ضمن دميز با کودى رودز بازى کردن و ميز برده...:))))))))))) اتفاقا خعلى دوس داشتم باش بازى کنه! يه چيز ديه«به اى جى دقت کردين؟؟؟ با دنيل براين،پانک،جان،کين،الانم دلف زيگلر.....نفر بعدى کيه؟؟؟؟! ميگم کى جديدا کريس جريکو رو ديده؟؟؟ اين به جا اينکه پير بشه انگار داره جوون تر ميشه......بى خى خى.....من تو Awesome-twins هم آپم اگه ميخواين بياين...! دلم هم واسه دوستام تنگييييييييده...رها ، ساناز ، بلاتوينز که هى مياد و ميره...(بلاتوينز کجايى؟؟؟)...و همين طور مبينا...(مبينا کارت دارم اگه دارى اين پستو ميخونى).........رضا عليبيى و سعيد و چن نفر ديه هم بعضى وقتا نيمى تونم بيام وبشون....مبينا هم همين طور.يه خبر«مسابقه النيشن چمپر که رى مستريو و رندى و دنيل بودن،مارک هنرى هم اضاف شد...اگه بازم يکى ديه اومد يا مسابقه ى جديد ثبت شد خبر ميدم

نظرات شما عزیزان:

محمدمیز
ساعت23:15---3 اسفند 1391
کودی روز رو با سیبیلش
آره باو خعلى مسخره شده....


raha
ساعت2:45---26 بهمن 1391
منم دلم برات تنگیده خواهرجونم D:
اااااا رهاااااااااااا اومدى؟؟؟؟ هميشه بيا اينجا ببينمت! باوشه؟!؟!؟ دلم برات ميتنگه...:(


miz girl
ساعت18:13---25 بهمن 1391
عزیزم کارم داشتی؟!؟!؟
آره ايميلت لطفا : کارت دارم


سعید
ساعت18:02---25 بهمن 1391
منم آپمباشه بعدا حتما ميام

ساناز
ساعت18:22---24 بهمن 1391
دلمان برایتان تنگیده است

راستی اون زبان لری بود چی بود می خواستی یاد بدی

زودتر دیه یاد بده منتظرم
شمايى که دلتان برايمان تنگيده است...کجا تشريف داشتيد؟ نزد کتاب خوران،کتاب خورى ميکرديد؟؟؟ چشم الان مياييم و زبان لرى را آموزش ميدهيم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: