بوق2بوق
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 68797
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : Awesome!shima
سلام.....من و ساناز و ميرحسين(ساناز بوقى و ميربوق)يه وب زديم به اسم بوق2بوق....رها بوقى هم با بوقاش(نظراش) همراهيمون ميکنه...لينکش کردم سر بزنيد...وب دوتا از دوستامو ينى بلاتوينز و مبينا رو هم فيلتر کردن....انگار آزار دارن...بلاتوينز که بيگناه بود!وب مبينا رو هم خودم خيلى دوس داشتم...ولى يه وب جديد زدن دوتاشون...در ضمن منو بلاتوينزم يه وب زديم به اسم Awesome-twins زياد هنوز توش آپ نکرديم،جديده...يکم بيشتر را بيوفته لينکش ميکنم و خبر ميدم شما هم لينکمون کنيد....((((اللهم احفظ وبلاگنا من خطر فيلتر شدن))))!!!!!

نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت14:13---20 بهمن 1391
هییییی آخه همیچین کاری می کنن
هييييييييى بعله....


raha
ساعت20:21---19 بهمن 1391
نه بابا اشکال نداره شیماجون...اره اگه میربوق و بوقی سانازم باشن خیلی باحال میشه
چاکريم رها جونم...ساناز بوقى که حتمااااا يه بوقلاگى ميزنيم که اون سرش ناپيداا


raha
ساعت16:52---19 بهمن 1391
اگه حوصله داریاااا
بوق و حوصله دارم ولى تابستون...ببخشي منو ها


raha
ساعت16:51---19 بهمن 1391
بیا یه وب بزنیم...وب والپیپر...این به جای اون کجی ه...

ولی فک کنم سالی یه بار اپ کنم بووووخخخخ
باوشه ولى تابستون الان من نميتونم.....يکى ديگه ميزنيم ايندفه ميربوقم بوق نويس ميکنيم


raha
ساعت16:14---19 بهمن 1391
بووووووخخخخخ

راستی شیما وب کجی مونو فیلتر کردن..دیدی؟؟؟؟: ((((
آخخخخخخخخخ! مامااااااااان ايشالا ببوقن.....وااااى!


سعید
ساعت13:04---19 بهمن 1391
آمین
بعله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: