the-miz.lxb.ir
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 68904
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
یک شنبه 15 بهمن 1386برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : Awesome!shima
يکى از دوستاى صميميه نتيم(داداش ميرحسين)توى آهنگ »روياى من« همکارى داشته و ترانه سراى اين آهنگه.خيلى آهنگ قشنگيه و من واقعا بهش تبريک ميگم و از اين بابت خوشحالم انشاالله که موفق باشه از شما هم دعوت ميکنم بياين وبش آهنگو ببينيد « My-house.mihanblog.com حتما سر بزنيد...ممنون.....اينم وب شراکتى من و همه ى دوستامه حتما سربزنيد خعلى وب باحاليه«« Divonee-khonee.blogfa.com
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

rezaalibi
ساعت13:32---22 بهمن 1391
همه ی پست هات ک رمز داره


اپـــــــــــــــــــم


در وب موزیک - هود


music-stroe.rozblog.com
نه باااا فقط عشق ابدى رمز داره اگه ميخواى رمزشو بدم...بقيش به خاطر لوکس بلاگه قاطى داره پستام رمز دار ميشه.....


بلاتوینز
ساعت7:42---22 بهمن 1391
باید به وب خودتم دعوتت کنم؟؟؟؟
بابا انگار وبلاگام زياد شدن دارم قاطى ميکنم بخدااا من و تو يکى، خودم يکى ديگه،من و بروبچ هم يکى ديگه.....هنگ کردم


miz girl
ساعت0:03---20 بهمن 1391
ایمیلشو بده!امنوهةیم
به اين آدرس که ميگم ميل بده و عنوانش رو بنويس themiz luvsrawluvssmackdown@yahoo.com


بلاتوینز
ساعت22:05---18 بهمن 1391
کصافتا فیلترم کردن ولی بازم من برگشتم اینم ادرس وب جدیدمه ادرس جدیدتو لینک کردم توهم منو بلینک
الان مغزم به هيچ جا قد نميده زدى داغونم کردى الان فقط ميزو ميشناسم.........چه جورى سر کار رفت؟چى بش گفتى؟چي گفت؟همه چيو دقيييييييييييق بنويس باشه؟؟؟؟؟الان تلف ميشم


miz girl
ساعت20:45---18 بهمن 1391
اره از چه طریقی باهاش در ارتباط بودی؟!!
ياهو ايميل


miz girl
ساعت20:18---18 بهمن 1391
ادرس وب جدیدم:mike-mizanin-the-miz.persianblog.ir

منو با نام THE AWESOME ONE THE MIZ

لینک کن!!!
مبارک! بازم يه وبه نازنينه ديگه!باوشه باکمال ميل الان ميلينکمت....ميگم تو اون پستا که من به ميز ميل دادمو خوندى؟


rezaalibi
ساعت14:18---18 بهمن 1391
من اپـــــــــــــــــــم

منتظرتم اوسام
باشه داداش حتما ميام بعدا الان بايد برم


miz girl
ساعت14:06---18 بهمن 1391
شیمیلی وبمو فیلتر کردن!!!
آخخخخخ! چه وب نازنينى داشتى درباره ميز بووووود خدا خيرشون نده اينا رو که ميان بوقلاگ مردمو ميبوقن....انگار آزار دارن...:(((( خدا رحمتش کنه وبتوووو


miz girl
ساعت22:29---17 بهمن 1391
این رمز عبور چیه!؟؟؟؟؟!!!عزيزم خودتو ناراحت نکن لوکس بلاگ قاطى داره!

ساناز
ساعت23:06---16 بهمن 1391
شیما هستی ؟ اگه هستی بیا وب میرحسین
اوره هستم ولى دارم کشتى کج نيگا ميکنم ينى وقتى تو بهم نظر دادى داشتم نگا ميکردم


سعید
ساعت16:36---15 بهمن 1391
آپمشب ميام

سعید
ساعت14:10---15 بهمن 1391
آهنگ قشنگی بود
Really? really? آره قشنگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: