ثبت اولين مسابقه ى النيشن چمپر
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 68911
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : Awesome!shima
بر سر کمربند دبليو دبليو اى : The rock vs. cm punk اگه بازم مسابقات جديد ثبت بشه خبر ميدم......:)))) اگه دميز تو النيشن چمپر شرکت کنه،حتى اگه ببازه،ميتونه ثابت کنه که بين ستاره هاى کشتى کج جا داره......:)))))))))))))

نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت13:40---16 بهمن 1391
در ضمن اوپــــــــــــــــــــــــم دوباره بایقاط زدم الان نميدونم چرا نميشه بيام

سمانه
ساعت13:37---16 بهمن 1391
سلام عزیزم وبه جدیدت مبارک دلم برات تنگ شده بود خوفی؟مرسى دل منم تنگيده بووووت

raha
ساعت14:42---15 بهمن 1391
اره منم از میز یاد گرفتم....شیما اگه هستی بیا وب حسین : )
پاسخ: آره اومدم ديدم چکااااااار کرديم


سعید
ساعت14:12---15 بهمن 1391
سی ام پانک میبره
دقيقااااا


raha
ساعت14:12---15 بهمن 1391
وااااااااااای شیما الان تو نظراتت دیدم نوشتی really...!!!!!!

منم تا همین چند وقت پیش همش میگفتم really..really....واااااااااااااااایییی ییی حتی تو این چیزا کوچیکم شبیه همیم : )
نه بابا؟واقعا؟Really؟؟؟؟ بخدااااااا رهاااااااا تووووووو خود منى! Realy تکه کلام ميزه واسه همين رو زبونمه


raha
ساعت13:58---15 بهمن 1391
وای شیما تو هنوز میزو دوس داری؟؟؟؟

من اگه جا تو بودم با اون حرفایی که زده بود الان حالم ازش بهم میخورد...
آره کاش جواب نميداد الان بيشتر دوسش دارم خوب هر کى بود اونجورى جواب ميداد.........


ساناز
ساعت22:34---14 بهمن 1391
سلام خوش برگشتی من هستما گفتی که هر موقع اومدی خبرم کن منم خبرت کردم هستی بیا پست بازگشت من
پاسخ:
ههههه مرسى اومدى ولى من ديشب زود خوابم برد............:)))))))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: