معرفى کردن چنتا آدم بوق تو کشتى کج(استفانى،باباش،شوهرش)
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 68886
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
ميخواستم به طرفداراى کشتى کج چنتا آدم عوضى رو تو کج معرفى کنم:استفانى مکمن،ونس مکمن،داماد دسته گلش....واقعا که خيال کردن کى ين؟؟؟ اعصابمو ريختن بهم ميدونين چرا؟چون گفتم ايرانى يم....فک کردم فقط منم ولى فهميدم که با بلاتوينزم همين کارو کرده نفهمه ديوونه تا ميخوام به يکى از استارا ميل بدم ميگه مسدودت ميکنم حالا که مسدودم کرده سگ ديه نشسته يه جا انگار مرض داره آخه من مگه باتوام که ميپرى وسط؟بهم گفت دميز بهت گفت که نميتونه جوابتو بده و دميز در طول هفته چن تا شو داره و اگه يه بار ديگه به هر کدوم از ما ميل بدى،مسدودت ميکنم...هر کى ميخواد به اين استفانى ميل بده اذيتش کنه دستم که بهش نميرسه ولى ميخوام هرسشو در بيارم...خداييش حالا يه آر کى او نميخواد؟حالا خودش ميز جوابمو داد اينم دوباره مثل بوووق بم ميل ميده...من کارش نداشتم ولى حالا که ميخواد،بذار بمونه توش....بلايى سرش بيارم که اون سرش ناپيداااااا

نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت17:10---11 بهمن 1391
بخند.....حالمو گرفتن.....:))))) :((((((

بلاتوینز
ساعت19:42---10 بهمن 1391
123123

رمز پسته اگه موافقی که بهم توی نظرات خبر بده تریپل اچ به من میگه شیطان!!!!!!!
باشه ولى نميتونم بت نظر بدم آخه چرااااا نميشه!


بلاتوینز
ساعت19:25---10 بهمن 1391
چرا نظات تاییدشون نمیکنی؟واسه من هیچی نمیاره بیا وبم باهات مکالمه بکونم

توی پست رمز دار
چميدونم حال نرررم اعصابم اين چن روزه ريخته بهم....چى نمياره؟


بلاتوینز
ساعت18:16---10 بهمن 1391
حالم ازهمشون بهم میخوره ایییییییش زنیکه ی نژاد پرست به خدا یه بلایی سرشون میارمااااا بیاباهم دس به یکی کنیم هرسشونو دراریمممم
قبول.....فقط من ديگه هيچ ايميلى ندارم....


پرشیا
ساعت13:55---10 بهمن 1391
همشون بووووووووووووق... من تمام سابقمو واسه ویکی میل کردم بهم گفت تو خیلی خوبی ولی متاسفم چون ایرانی هستی هیچوقت نمیتونی دیوا بشی... ینی بوووووووووووووقققققققق
به منم ميگه ما ديوا نميخوايم.....دارم براش...بامنو بلاتوينز دعوا کردن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: