بارسا و رئال
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 68862
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : Awesome!shima
کيا فوتبال نگا ميکنن؟؟؟؟؟؟ .......هيچکى؟؟؟؟من يکم فوتبالى هم هستم :) ولى نه به حد کشتى کج :) فوتبالو نبينم هم بلايه خاصى سرم نمياد!:))) ديشب بازى بارسا رو ديدين؟؟؟(منکه داشتم کشتى کج ميديدم) طرفدار تيم بارسلونام....خداييش همه بازياش با کشتى کج شروع ميشه ! ينى عروسيشون با عروسى من ميگيره...منم نامردى نميکنم،ميشينم کشتى کجمو نگا ميکنم :))))) اما از اخبار شنيدم 5 تا به اوساسونا زده......از اون طرف هم رئال 4 تا زده.....فعلا دوتا شون بازياشونو بردن....اگه رو به رو هم قرار بگيرن خوبه! اگه فوتبالى باشين ميدونين که بارسا و رئال باهم مثل استقلال پرسپليسه خودمونن.....با فرق اينکه اينا تيماى ايرانن،ولى بارسا و رئال ماله اسپانيان...هميشه هم تو بازياشون باهم دعواشون ميشه!کارت زرد و قرمزم زياد ميگيرن.....بازيه استقلال پرسپليسو که ديدين؟؟؟ارزش نگا کردن نداشت...از ديقه پنجم گفتم بازى 0-0 ميشه....مثل يخچال بازى کردن...مثل ماست...يخ...:))) اماااا بازيا بارسا رئالو خعلى ميدوستم...يه بار تو بازى يه دعوايه بزررررگ شد بعد تو شلوغ پلوغى مورينيو گوش پى که رو پيچوند(خيال کرد چون شلوغه کوريم نميبينمش)يه بارم دست مسى رو ازعمد له کردن!

نظرات شما عزیزان:

میرحسین
ساعت13:33---14 بهمن 1391
من فوتبالی نیستم زیاد
منم نه زياد... ولى در کل فوتباليم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: