استفانى مکمنه فوضول
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 68945
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : Awesome!shima
استفااااااااااااانى......ديگه دارى،رو اعصابه همه ميريااااا اگه دستم بت ميرسيد اول تو رو ناک اوت ميکردم بعد اون ماريسه ايکبيريو......به سى ام پانک ،کلى کلى،دنيل،کين،جان سينا،رندى و اى جى ميل دادم بهم ميگه چرا بهشون ميل دادى ميخوام مسدودت کنم...گفتم ولش کن بيخيال شدم...ايندفه پريده وسط ايميلام با دميز...حالا خودم اعصاب نررم اينم ميگه ايميلتو مسدود کردم! بش گفتم چرا؟ ميگه چون به استاراى زيادى يه ميل دادى و به دميز گفتى نميخواى جوابمو بدى...خو خوب کردم که گفتم تو چکاره اى مثل بوووووووق پريدى وسط؟؟؟آدم نفهم! ظاهرا با بلاتوينزم اينکارو کرده.به ميز گفتم حيف نميتونم ديوا بشم شرايطشو ندارم بهم ميل زده که ما ديوا نياز نداريم....الانم بش گفتم خوب حالا بايد چکار کنم ايميلم از مسدوديت بياد بيرون؟؟؟هنوز جوابمو نداده....لال شد

نظرات شما عزیزان:

بلاتوینز
ساعت12:51---11 بهمن 1391
ا این نظره مال من بود اسممو یادم رفت بنویسم
آره باااا فهميميدم


بلاتوینز
ساعت22:40---9 بهمن 1391
به خدا اگه این استفانیو گیر بیارمش یه دونه مو نمیذارم روی سرش بمونه عوضی حالمو گرفت ا ایجوریه باباشو سکته میدم حالا ببینه به من بلاتوینز حال هرکی که باهام درافتاده رو گرفتم اون یه وجبی زشت عقب مونده که چیزی نیست سیما من تا این خانواده رو نسوزونم ول کن نیستم اخه یه دقیقه بیا وبم ببین چه دعوایی کردن باهام(گریه و زجه)!!!!!
آشغاله عوضى براش دارم حالا شايد آپ کنم ميخوام پدرشو در بيارم


raha
ساعت15:22---9 بهمن 1391
اههههههه به اون چه ربطی داره..فوضول ایمیلا رو چک میکنه...عقده ای هیشکی نیس بهش ایمیل بفرسته مال بقیه رو نگا میکنه...احمق..

واقعا ینی چی؟؟؟؟ نفهمه ديگه هم خودش هم باباش بدبخت تيرپل اچ از دستش چى ميکشه ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: