حرفاى منو ميز
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 68901
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : Awesome!shima
نوشته بود : ببين کوچولو من نمى تونم به همه ى ميلايى که بهم ارسال ميشه جواب بدم و من ، در روز بيشتر از 2000 تا ايميل دريافت ميکنم ! منم اول ازش تشکر کردم و بش گفتم باشه فقط ميخواستم بگم ميتونيم دوستاى خوبى واسه هم باشيم ولى اگه نخواى اشکال نداره و خيلى چيزا ديه................... بعد يهو از طرف مکمن واسم ميل اومد : شما ديگه نمى تونيد به هيچ استار يا ديوايى ميل بدين ... بعد ميز جواب داد : من کى گفتم نميخوام بهت جواب بدم؟! من فقط گفتم نميتونم چون ايميلاى زيادى دريافت ميکنم.من در طول هفته،پنج - شيش تا شو دارم و خونه نيستم و فقط شنبه تعطيلم که شنبه هم نصفه روزش! اون نصفه روزم با خستگى خيلى زياد با دوس دخترم ميگذرونم!(حالا انگار خودم نميدونم دوس دختر داره...) بعد بش گفتم من بچه نيستم و نگفتم که نميخواى جوابمو بدى و ...(طولانيه حال نررم بنويسم) جواب داد : آره...تو 15 سالته و در برابر من سنت خيلى کمه! و من دوس دختر دارم!!!منم بش گفتم : آره من ميدونم که 32 سالته و 17سال ازم بزرگترى...و اينم ميدونم که دوس دختر دارى و من همه چيو در موردت ميدونم و نگفتم که جاى دوست دخترت باشم گفتم فقط يه دوست...ديگه ج نداد تا الان....

نظرات شما عزیزان:

بلاتوینز
ساعت18:11---8 بهمن 1391
بیا وبم منم با دستیار استفانی مکمن فوضول و ترپل اچ چت کردم اخ قلبم مردم مادر مااااااااااااااممممممماااااانن ننننننمممممممممم مممممممیییییییییخوام



هعيييييييييى...تو هم؟؟؟؟
باش الان ميام ولى نميتونم بت نظر بدم....نيمى دونم چراااااااااااااااااااا

پسته رو خوندم نيم خطشم نتونستم ترجمه کنم بخدا راس ميگم انگليسيم در اون حد نيس که.... ولى ميتونم کمکت کنم يه سايتايى هستن که بهشون متن فارسى ميدى،انگيليسيشو تحويلت ميدن...ميتونى اينکارو کنى


بلاتوینز
ساعت16:26---8 بهمن 1391
هیییییییییییی دوس دارم بخونمش 12 بارتاحالا خوندمش
پاسخ:آره منم از ديروز تاحالا خدا ميدونه چن بار به ايميلا ميز خيره شدم......


raha
ساعت15:58---8 بهمن 1391
ولی بازم خیلی خوبه انقد باهات حرف زده...معمولا یا ج نمیدن یا اگرم بدن فقط یه باره هه ...پاسخ:تازه حاشيه هاشو حذفيدم

raha
ساعت15:56---8 بهمن 1391
خخخخخخ چه میز بی جنبه س نه ! گنا داره بش نگو.....بيچاره

بلاتوینز
ساعت15:09---8 بهمن 1391
اه اه ندید بدید چی فکرکرده هههههههه دوست دختر اششششششششششش

کوچولودوس دختر سگش خو ميدونم کيه...ماريس فلان فلان شده ى.....بووووووووووق بدم مياد از ماريس بد قيافه....بخدا همه چيم از ماريس بهتره همه چيم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: