جوابمو داد!!!!!
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 68863
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : Awesome!shima
من که باورم نميشه.....انگار دارم خواب ميبينم جوابمو داد...يه جواب مختصر.....ولى واسه کسى مثل من راضى کننده! بد جور تو شوکم.....نميدونم چمه.... پايين ايميلشو که خوندم نوشته بود Miz.............واااااااااى کى ميدونه من اون موقه چه حالى بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احتمال ميدم فشارم افتاده بود...من برم فعلا دارم بيهوش ميشم............حلالم کنيد...............

نظرات شما عزیزان:

بلاتوینز
ساعت14:54---8 بهمن 1391
ولی چاخان میکنه ها هزارتا دیگه خیلی چاخانه
نه راس ميگه...تازه هزارتا هم نه دوهزارتاااااا........فقط خودش نگفت مکمن هم بهم گفت دميز 2000 تاشايدم بيشتر ميل ميگيره و تعطيلى نداره و نميتونه ج بده


ساناز
ساعت23:23---7 بهمن 1391
وایییییی تبریک می گم چی گفت چی گفت زود باش بگو بگو بگو آآآآآآآآآآآآآآآاا
تبريک؟؟؟؟مرسى.......الان اصلا نميتونم چيزى بنويسم حال ندارم اگه امشب يه چيزيم نشه خوبه.......سانااااااااااااز حالا چکار کنم.......


raha
ساعت21:57---7 بهمن 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااییییییییییییییی واقعاااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

حالا چی گفته بود؟؟؟؟؟؟؟

منم الان بیهوش میشم...وااااای چه باحال پاسخ:رهااااااااا اومدى؟؟؟اگه بدونى چکار کردم....اصن حال و حوصله نوشتن ندارم ولى الان آپ ميکنم ولى تا يه حدى ميگم چى شد بقيشو بعدا ميگم........


نگین هاردی
ساعت17:50---7 بهمن 1391
بیا برا منم یه عالمه نظر بده
باشه حتما ميام اگه تونستم....آخرين بار نميتونستم بت نظر بدم.....


نگین هاردی
ساعت17:50---7 بهمن 1391
چه خبر خوبی؟
خبرا رو تو وبم ميزارم همه رو.....نه والا اصلن حالم خوش نيس......خبر جديده رم خو خوندى....


نگین هاردی
ساعت17:50---7 بهمن 1391
ابجی نگارم
پاسخ:آره اون دفه خواستم بات بحرفم نگار گفت منو نميشناسى....خوش اومدى


نگین هاردی
ساعت17:49---7 بهمن 1391
منو میشناسی/؟
آره فک کنم ميشناسمت.....در حال حاضر هيچکيو به جز ميز نميشناسم


نگین هاردی
ساعت17:49---7 بهمن 1391
سلام چطوری؟
سلام....خوب نيستم


بلاتوینز
ساعت17:42---7 بهمن 1391
جووووووووووووووووووووووووووووو ن من داد وایییییییییییییییییییییییییییی یی قلللللللللللللللللللللللللللبم ممممممممممممممم مننننننننننو حلال کنید اخ قلبببببببببببببببببببم ماماااااااااااااااااااااااااان قلبم داغ کردم


حالا چی گفتش؟
......حالم بده!الان هيچى نميدونم...دارم ميميرم!!! بعدا ميگم چى گفت الان مغزم به هيچ جا قد نميده......راست ميگم

بش گفتم من از شيش ساله پيش دوست داشتم طرفدارت بودم و اوووووووووو نميدونيييييييييييى هر چى دلم خواست بش گفتم....تو چن تا ايميل...آخرين ميلى که بش دادم بش گفتم چرا جوابمو نميدى؟دوس دارم جوابتو ببينم جواب بده....بعد از نيم ساعت بم ايميل داد اى قربونش.....نوشته بود:ببين من نمى تونم به تک تک ايميلايى که دريافت ميکنم جواب بدم من در طول روز هزارتا ايميل ميگيرم........!!!پايينشم اسمشو نوشته بود عزيييييييييييزم........الانم 12 تا ميل ديگه براش فرستادم.........يکى منو بگيييييييييره......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: