عشق من به کشتى کج
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 68949
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 22:34 ::  نويسنده : Awesome!shima
عشقى که به کشتى کج دارم،خعلى عجيبه...نميدونم چقد خودمم هنوز نفهميدم چقد بهش عشق و علاقه دارم...از وقتى يادمه نگا ميکردم...انگار تو خونمه...واقعا شده جزئى از زندگيم اگه يه شب از دستم بره حالم بد ميشه...حيف که من،شرايط کردن يه کارايى رو ندارم.........اگه ميتونستم.... هيچ وقت ازش خسته نميشم و برعکس بيشتر بهش علاقه پيدا ميکنم...من ديوونه ى کشتى کجم باکشتى کج بزرگ شدم و باکشتى کج ميميرم.

نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت16:48---7 بهمن 1391
منم همچنان در انتظار کشتی کج پاسخ:............ساناز حالم بده الان گريه ميکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: