ترجمه تم سانگ دميز
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 68942
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 18:42 ::  نويسنده : Awesome!shima
Awesome(فوق العاده) من به بازى اومدم قيمتى براى پرداخت وجود نداره اون وقت که بايد زانو بزنى و تقاضا کنى رسيده من به بازى اومدم خدافظى گفتن به روزهاى خوب قديمى اونا هيچوقت بر نميگردن به آينده کم نورت نگا کن من به بازى اومدم براى گرفتن غرامتم حدس ميزنم که تو يه آرزو داشتى اما اون نميتونه امن باشه من اومدم اينجام که بمونم بهتره از راه من دور شى اگه منو ديدى فرار کن اسممو به زبون نيار فک نکن ميتونى منو بشناسى سعى نکن که شروع کنى من هر روز بهتر ميشم به تو نگا ميکنم در حالى که تو بدتر شدى و من آيه نهايى تو رو ميخونم و اينجام که بمونم من داخل اين نور ميرم يه زندگى جديدو ديدم که آشکار شده هر ثانيه من روشن تر ميسوزم و آتش تو داره سرد ميشه تو ميتونى که درخواست امان کنى برو جلو و سعى کن که بدويى درک کن،پايان شروع شده و من اينجام که بمونم و من اومدم خدافظى گفتن به روزاى خوب قديمى که هيچوقت بر نميگردن به اينده کم نورت نگا کن من اومدم براى گرفتن غرامتم حدس ميزنم يه آرزو داشتى اما نميتونه امن باشه اينجام که بمونم و من به بازى اومدم .....

نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت15:51---1 بهمن 1391
همش داره تهدید می کنه که..پاسخ:آره عزييييييزم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: